zayaz-logo

Het verhaal van Sarie

Sarie Sleenhof is medewerker klantcommunicatie bij Zayaz 

“De samenleving ontwikkelt zich in een razend tempo; niet iedereen kan die snelheid bijbenen. Ik voel mee met die groep. Wij kunnen wel willen dat iedereen zijn huurderszaken online regelt, maar sommige mensen zijn daar gewoon nog niet toe in staat. Ik vind dat je huurders best mag uitdagen, maar je moet ze ook op weg helpen. Ik geniet als mensen ontdekken dat ze meer kunnen dan ze dachten. Laatst hoorde ik van een tachtigjarige man die zijn medebewoners in het verzorgingstehuis leert hoe een iPad werkt. Dat vind ik zó gaaf.

Ik vind het belangrijk dat we mensen serieus nemen. Met huurders die kritisch over ons zijn op Facebook, gaan we in gesprek – persoonlijk, of online. Niet om ze op andere gedachten te brengen, maar om naar ze te luisteren. Vaak hebben mensen een punt, dat moet je willen zien. Facebook houdt ons een spiegel voor. Het daagt ons ook uit om te blijven staan voor onze principes. Ik voel me trots als we onze rug recht houden in politiek gevoelige discussies, bijvoorbeeld over de huisvesting van vluchtelingen. Wat wij doen en zeggen, doet ertoe. Wat ík doe, doet ertoe.”

Delen

Gerelateerde verhalen

Dienstverlening als snelweg met vluchtstrook
Het verhaal van mevrouw Ruitenschild

Mevrouw Ruitenschild is huurder bij Zayaz

9 januari 2018 Lees meer

Meer weten? Laat uw gegevens achter en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!






    Dit formulier is beschermd met reCAPTCHA, de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn hierop van toepassing.